wtorek, 29 września 2009

każdy inny wszyscy równi



załóżmy, masz około 45 lat, wykorzystasz 13-latkę i co? jak jesteś szarym człowiekiem to masz więzienie za pedofilię. ale gdybyś przypadkiem był kimś znanym, dajmy na to słynnym reżyserem wtedy jest to "błąd młodości" i nie możesz przecież być za to karany. to nic, że masz 45 lat i jesteś w pełni świadomym człowiekiem. dla jednych to błąd młodości, dla innych pedofilia. nie ważne czy ona chciała tego czy nie. nie jestem fanem prawa jako takiego, nie jestem też fanem 13-latek, ale wiem, że muszę akceptować jakoś to prawo. a gdy je łamię, wiem jakie mi grożą konsekwencje. gdyby złapano mnie pijanego na rowerze, to tylko mój adwokat za moją kasę by się za mną wstawił. mimo, że wypiłbym tylko 3 albo 4 piwa, jechałbym rowerem, był w pełni świadomy, a jedyną krzywdę jaką mogę wyrządzić to sobie. ani prezydent, ani żaden minister nie wstawiłby się za mną. o nie! co innego jakbym był słynnym i znanym reżyserem. minister powiedziałby, że to błąd młodości, a prezydent by mnie ułaskawił. litości! niech sobie koleżanki i koledzy reżysera piszą pisma, podpisują petycje, błaznują. ich prawo. ale jakie prawo reprezentują osoby pełniące funkcję państwowe, działające wg prawa, które jednoznacznie karze za taki czyn, otwarcie broniące znanego reżysera? jak się to ma do projektu ustawy dotyczącej kastrowania pedofilów? od dzisiaj gdy popełnię jakieś wykroczenie lub przestępstwo zgonie wszystko na błędy młodości. mam jeszcze kilkanaście lat do 45 roku życia, więc słuchając niektórych wnioskuję, że jestem jeszcze dzieckiem.
tym czasem boje się nawet otworzyć lodówkę.

2 komentarze:

maciek z warszawy pisze...

to tak w temacie troche wymyslilem smieszny zart:

myslisz ze jak otylia wygra taniec z gwiazdami to jej dadza ten samochod w nagrode??

Unknown pisze...

http://pedobearpics.com/pedobear/pedobear05.jpg