wtorek, 13 stycznia 2009

bij tak żeby zabić!

- co jest kurwa!?!?
- po dobroci czy po wpierdalu?
- ale kurwa co?
- kabona i komóra!
- kasy nie mam, a o telefonie zapomnij..
- jak kurwa zapomnij!?
- to normalnie wpierdal - odezwał się drugi
- no normalnie tylko bijcie tak żeby zabić..
- taki cwaniaczek jesteś?
- nie jestem
- jesteś i chuj! zobaczymy jak sobie poradzisz z tym!
- a jak mam sobie z tym poradzić niby?
- no tak, że dajesz komórę!
- a umiesz to przynajmniej używać, czy tylko mnie straszysz?
- chcesz się przekonać!?
- jasne, tylko wiesz gdzie masz go wbić?
- co kurwa!?
- no kurwa to, że tylko mnie straszysz tym nożem..
- zaczynasz nas już wkurwiać!
- zaraz sami sobie weźmiemy ten telefon i pasuje!
- to po co ten nóż, to straszenie wpierdalem to tak dla picu? sami sobie weźmiecie? haha
- kurwa taaaaaak!!!
- więc ja wam mówię, że po moim trupie i chuj!
- ty ładnie pojebany jesteś! nas jest dwóch, ja ciebie przytrzymam, a on ci zajebie telefon i pasuje
- to dalej spróbujcie i nie zapomnij o swoim nożyku
- kurwa chuj z tobą! idziemy!
- ej no zaraz kurwa! nie chcecie wstąpić na wyższy level? nie chcecie zabić człowieka?
- weź wypierdalaj już stąd!
- to już nie chcecie mojego telefonu?
- nie kurwa! spierdalaj!
- eeeeee noooo kurwa zajebisty mam telefon
- ja pierdole człowieku won stąd!
- nie pójdę stąd dopóki mnie porządnie nie napadniecie!
- ja jebie idziemy stąd
- jo! co za pojeb!
- a wy pizdy jesteście i tyle kurwa!
- i chuj! nara pojebie!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

z zycia wziete?

Anonimowy pisze...

patrz Grzes,wprowadziles dialogi i od razu komentarze sa!Pozdrawiam.Marta Brombowa