wtorek, 10 lutego 2009

daj mi więcej benzyny

można śpiewać o wszystkim, ktoś chyba to kiedyś powiedział, albo i nie. tak czy inaczej śpiewa się o wszystkim. metalowcy nawijają o szatanie, stadach płonących owiec i generalnie siedzą w lesie w temacie zwierzyny oraz obelisków. raperzy o tym, że jest ciężko, mają zioło i czasami bywają na dołku. scena pop i dens to totalny misz masz, uczucie goni uczucie, dobra zabawa i kolorowe drinki. to przeważnie. nie wiem na której półce znajduje się numer z teledysku, który od jakiegoś czasu mnie fascynuje, ale na pewno na tej półce nie porusza się ważnych społeczno-politycznych tematów. ten jednak artysta połączył konwencje densu, rapu i pieśni rewolucyjnej z konkretnym przekazem. są tam skąpo odziane tańczące i bujające tyłkiem tancerko-wokalistki, jest wściekły wykonawca z bejsbolem, policja, zamieszki, bling bling, sportowe fury, załoga z ręcznikami, oczywiście slumsy żeby podkreślić swoje korzenie, ficzuringi, no jest wszystko. zresztą co ja będę się rozpisywał, proszę:



jest czad! no i ten konkretny zaangażowany tekst pana Daddiego. co prawda nie znam hiszpańskiego, ale od czego jest translator googla. zaczyna się ostro:

Unito mambapa ", że moje koty zapłon silnika ...
Zumbale mambo pa ", że moje koty zapłon silnika ...
Zumbale mambo pa ", że moje koty zapłon silnika ...
Aby być przygotowany, że to, co przychodzi jest pa ", które dają ...
(Duro!) Mamusiu, i nie wiem, co się do usunięcia mnie ...
(Duro!) Co Lubię to, że Twoi prowadzić ...
(Duro!) Wszystkie weekend'es ona pozostawia zawaha ..
(Duro!) Mój kot nie kończy jangadas, ponieważ ...


koty zapłony to pewnie slang ichniejszych tuningowców, ale pewnie chodzi o samochód. dalej jest jeszcze lepiej:

Lubi benzyny
(Daj mi więcej benzyny!)
Jak kocha benzyny
(Daj mi więcej benzyny!)
Lubi benzyny
(Daj mi więcej benzyny!)
Jak kocha benzyny
(Daj mi więcej benzyny!)


chłopak kochać benzynę, co jest chyba lekkim fetyszem, a dziewczyny domagają się jej więcej. i tu powstaje niebezpieczny wniosek, że benzyna to coś ponad. dziewczyny ją chcą, a chłopaki to takie romantyki, że ją kochają. wychodzi klasyczny tasiemiec. ale lecimy dalej:

Ona zwraca się do turbin
Nie dyskryminuje
Nikt nie jest stroną utracone lub Marquee
To ASICAL do pa 'rogu
To wygląda tak dobrze, że nawet cienia łączy
Killer I dominuje
Janguea samochodów, limuzyn i silnikowych
Wypełnij swój zbiornik adrenaliny
Podczas słuchania reggaeton w rogi


tu już jawnie nawija do benzyny, która to nie dyskryminuje żadnych turbin. w tym miejscu bym się z tym panem spierał, znam przypadki, z których to popierdolenie oleju z benzyną jest chyba najlepszym przykładem. ale jest srogo. straszenie kilerami i wychwalanie limuzyn. no i reggaeton wiadomo.

Tu są najlepsze, nie ajores
Na torze nazywamy "The Matador"
You make ktoś się zakochać
Podczas tańca na perkusji
Jest to pa "pocałunkiem kolor na
Pa "największy, pa" mniejszych
Pa ", która jest bardziej lisa myśliwego
Pa "kobiety, które nie wyłączyć ich silników
Musimy coś ty i ja nachylenie
Jesteś mi coś winien i wiesz
To utracone mnie
Nie odpowiedzialny nikomu
Musimy coś ty i ja nachylenie
Jesteś mi coś winien i wiesz
To utracone mnie
Nie odpowiedzialny nikomu


tu chyba nie kumam. mogę gdybać, ale raczej padają pretensje. coś jest ktoś winny Daddiemu, i Daddy jest jawnie podkurwiony. ja bym nie ryzykował. wygląda jak tajny agent Watykanu i jest można powiedzieć groźny niczym Steven Seagal. szacunek! to o czym chłopaki dalej nawijają nie wiem, gdyż nie znalazłem tekstu, ale zapewne też jest niekiepsko. jest chwytliwy refren, chłopaki bujają się w samochodzie, który musi być napędzany benzyną, ziom w futrze ma pewnie ciężko i o tym mówi, a całości dopełniają cycki. wraca Daddy, rozpierdala policję i jest elo!
podsumowując, można go też uznać za apel do krajów OPEC aby zwiększyli wydobycie ropy naftowej, a co za tym idzie obniżyła by się cena za surowiec. samochody pewnie zżerają trochę tego, a chłopaki chcą jeździć. należy jeszcze przy tym pamiętać, iż numer ten powstał jak, fachowo mówiąc, cena baryłka ropy dochodziła do 100usd. więc musiało być groźnie. duro!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

grzegorz - w slangu tych malpiszonow gasolina to sperma :D tak przynajmniej jakis typ tlumaczyl kiedys w radiu, jak puszczal regetony

kłos